środa, 6 lutego 2013

Nowe znaczenie Before&After :) charakteryzacja-postarzanie!

Cześć!


Tak, tak...niestety kiedyś się zestarzejemy :(....ale już teraz możemy zobaczyć jak mniej więcej będziemy wyglądać za 40-60 lat? heh  Odrobina zabawy nikomu jeszcze przecież nie zaszkodziła :)


 Do stworzenia tej charakteryzacji zainspirowali mnie wczoraj znajomi, którzy wrzucali na facebooka swoje przerobione photoshop'em  zdjęcia na których wyglądali.....staro ;) Pomyślałam,że to fajna i przydatna zabawa...można np.szukać naszego podobieństwa do babci lub sprawdzić, czy przysięga wypowiedziana przez naszego wybranka " będę Cię kochał do końca naszych dni...dla mnie zawsze będziesz najpiękniejsza" są prawdziwe ;)

Najpierw jednak pokażę Wam makijaż, który podkreśli nasz aktualny wiek :)

Górną powiekę pomalowałam złotym cieniem INGLOT 105 ,a załamanie oka podkreślam brązowym cieniem bark z paletki Sleek Au Naturel.

 Na dolnej powiece zachowuję tą samą kolorystykę zaczynając jednak od zewnętrznego kącika matowym,czarnym cieniem. Czarnym eyelinerem maluję kreskę wzdłuż linii rzęs.
 A teraz gwoźdź programu :) Kreska w kolorze ULTRAMARYNY.
Do zrobienia tej kreski użyłam pigmentu KOBO Professional 408 S Cornflower. Aby narysować cieniutką kreskę tym cieniem, użyłam pędzelka do eyelinera, który najpierw zmoczyłam delikatnie wodą...w ten sposób stworzyłam własny eyeliner:) Linię wodną podkreśliłam brązową kredka do oczu Kryolan 904.
 Mocno wytuszowałam rzęsy pogrubiającym tuszem do rzęs Astor Big Boom!
Zakochałam się w tym pigmencie w kolorze Ultramaryny...obiecuje, że zrobię niedługo jeszcze jakiś makijaż z jego wykorzystaniem :)

Kiedy odkryłyśmy już naszą piękną stronę, to teraz czas na tę brzydszą ;)

Najpierw trzeba znaleźć miejsca w których powstaną nam kiedyś zmarszczki. Usiądźcie przed lustrem i zacznijcie robić dziwne miny...złości, wesołości, smutku, zdziwienia...w miejscach załamania się skóry zróbcie kreski brązową kredką do ust. Przykra wiadomość jest taka, że niestety w tych właśnie miejscach te zmarszczki rzeczywiście powstaną eh :( Ale nie ma co się martwić na zapas.. :)
Następnym krokiem jest rozjaśnienie zgrubień skóry. Pamiętajcie o zasadzie światła i cienia ! To co jasne daje efekt wypukłości ...ciemny kolor daje efekt zapadnięcia.

 Czystym pędzelkiem należy rozetrzeć narysowane kreski... i już grawitacja zaczyna działać...powolutku powstaje efekt "pitbula " heh :)
 Szaro-brązowym, matowym cieniem podkreślamy wcześniej roztarte kreseczki, przyciemniając miejsce równoległe do rozjaśnionego, aby uzyskać efekt zapadania się skóry w głąb twarzy. Przyciemniamy również powieki aby wydawały się zmęczone.
 Czas na finał tej charakteryzacji :) Oczy i wnętrze ust podkreślamy bordową kredką ...wtedy uzyskamy lekko schorowany wygląd. Co to by była za babcia gdyby nie miała siwych brwi i rzęs? :) Brwi "rozkopałam" za pomocą wosku do stylizacji brwi i grzebyczka. Białym rozjaśniaczem pod oczy Vanish LaFemme rozjaśniłam włoski...jeśli nie posiadacie żadnego białego, kremowego kosmetyku , możecie użyć zwykłego białego cienia, ponieważ złapie się on na wosk do stylizacji brwi. Dodatkowo zróbcie udręczoną życiem minkę i voila! :)

I oto Przed i Po w zupełnie innej odsłonie :)

Zróbcie taki test....spróbujcie zasłonić dłonią najpierw jedną połówkę tego zdjęcia- tą z charakteryzacją, a później zróbcie na odwrót :) Szokujące jak się może zmienić twarz nie?;p

Życzę Wam przyjemnego starzenia się :)


Buziaki


Karolina

22 komentarze:

  1. o jej mam nadzieje, ze wpis 40-60 był żartem, to raczej 70+ mi już bliżej do 40 niż dalej i mam nadzieję, że nie posunę się aż tak bardzo hehe. Super to wyszło, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ćwierćwiecze ;p...wiec za jakieś 40 lat mogę już zacząć tak wyglądać....w optymistycznej wersji ze tylu lat dożyję hih:)

      Usuń
    2. jestem troche starsza i dlatego tak się wystraszyłam :P Świetny blog, swietnie malujesz, obserwuję bloga, pozdrawiam, Ania

      Usuń
  2. Wow, fajnie ;) Ale i tak ładnie się zestarzałaś ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam sie nie zdołować :)

      Usuń
    2. Oczywiście chodziło mi ze zestarzałaś tym make up'em ;)

      Usuń
    3. chyba nałożyłam za dużo podkładu bo jakieś takie zmarszczki mi się porobiły od tego ;p

      Usuń
  3. Wow dziewczyno jaki Ty masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  4. łaaaaa, cudo ! (niezbyt trafione określenie, ale naprawdę świetnie to wygląda) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny wpis!
    spróbuje zrobic ;]
    a z ta kreska ultramaryny miazgunia , przeboska!

    OdpowiedzUsuń
  6. Karolinka pięknie jak zawsze! :) Z utęsknieniem czekam na kolejne propozycje makijażowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja! W ogóle Twoje wszystkie makijaże są prześliczne. Nie mogę się napatrzeć. Codziennie wypatruję czy są u Ciebie nowe posty. Gratuluję talentu i zazdroszczę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny makijaż! na pierwszy rzut oka pomyślałam "pewnie photoshop". masz niesamowite zdolności! naprawdę zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne ,choć zabrakło mi ostrzejszych cieni:)Pajęczynki mogą być urocze nie jest konieczne tak je cieniować-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. 57 years old Software Test Engineer III Estele Breeze, hailing from Angus enjoys watching movies like Los Flamencos and Digital arts. Took a trip to Historic Centre (Old Town) of Tallinn and drives a RX. ten artykul

    OdpowiedzUsuń
  11. 28 year-old Project Manager Wallie Waddup, hailing from Bow Island enjoys watching movies like Yumurta (Egg) and BASE jumping. Took a trip to Himeji-jo and drives a Ford GT40 Prototype. sprawdz to,

    OdpowiedzUsuń
  12. Dr.Agbazara Twoje zaklęcie zadziałało i sprowadziło mojego męża z powrotem do mnie. Dałeś mi wsparcie, kiedy czułam się beznadziejnie. Czuję się naprawdę błogosławiony, że znalazłem twój adres e-mail. Mam szczerą nadzieję, że inni podejmą ten skok wiary i pozwolą ci pomóc im, tak jak ty pomogłeś mi. Ci z was, którzy chcą się z nim skontaktować, kontaktują się z nim na jego adres e-mail: ( agbazara@gmail. com ) LUB WHATSAPP ( +234 810 410 2662 ) nigdy nie żałuj kontaktu z nim… On jest w stanie przywrócić twoje relacje i problemy małżeńskie, tak jak zrobił to dla mnie.

    OdpowiedzUsuń